lördag 27 september 2008

Slö lönelördag



Ja, ni vet säkert hur det kan vara ibland. Alla är som galna för att de fått lön och kan inte vänta på att få springa ut och spendera sina slantar på krogen och klubben. Själv blir jag trött av lönehysterin. Tycker oftast det är schysstast att gå ut innan löning då det är de mest hängivna som är ute och svänger sina lurviga. Hursomhelst så hänger jag hemma ikväll och har precis lyssnat på en helskön låt jag hittade på nätet för några dar sen.

James Yuill - This Sweet Love (Prins Thomas Sneaky Edit) /zshare
mp3 från James Yuill's Blog of Joy

Då är det ju ganska skönt att ligga i soffan en lördagkväll ändå, men så dyker dessa två låtar upp i itunes och så funderar jag på om jag inte ska ta och pallra mej ut ändå.

Jammer vs Wiley /zshare

Jamtech Foundation feat. Busy Signal - Pounds of Dro /zshare

Inga kommentarer: