lördag 15 november 2008

Favoriter just nu...

Jag hade lite dåligt samvete att jag bloggat så lite så jag kör in ett till inlägg medans jag ändå är igång. Här är några av mina favoriter just nu.






Seal - Free /zshare
från albumet Soul (WEA, 2008)



Talking Heads - Born Under Punches (The Heat Goes On) /direct link
från albumet Reamain In Light (Sire, 1980)



Sam Cooke - A Change Is Gonna Come /speedy share
från sjuan A Change Is Gonna Come (RCA, 1964)



Dr. John - The Patriot Flag-Waiver /zshare
från albumet Babylon (ATCO, 1968)



6th Borough Project - Nights Over Memphis (The Revenge Dub) /YouSendIt
från kommande tolva



Grace Jones - Williams Blood (Aeroplane Mix) /zshare
outgiven mp3a som cirkulerar vilt på olika mp3-bloggar



Joxaren - Ritambluz /zshare
från samlingsskivan Sonically Speaking #42 (Sonic, 2008)



John Legend feat Andre 3000 - Green Light /zshare
från albumet Evolver (Columbia, 2008)



Titiyo - Stumble To Fall /speedy share
från kommande albumet Hidden (Sheriff, 2008)

P.S. From första december kör jag igång årets bästa låtar igen, precis som förra året och har fullt upp just nu med att sortera upp bland ett antal hip hop, electro, rockabilly och remixar av olika slag.

Inga kommentarer: