söndag 28 december 2008

Åt helvete med Israel!!!



Nu är Israelerna ute och massakrerar det palestinska folket igen. Denna gång värre än någonsin. 300palestinier dödade. Hur många Israeler har dött under samma tid? 1(!!!). Jag såg bilder på tv över hur Israeliska flyg bombade i Gaza och det såg precis ut som när USA började bomba Baghdad. Nu är lillbrorsan Israel igång och gör samma sak. Hur mycket är ett Israeliskt liv värt? För en Israel tydligen 300st palestiniers liv. Många Israeler hade säkert velat upprätta utrotningsläger bakom muren de låtit bygga upp så att de en gång för alla blir av med araberna i sitt heliga land. De Israeliska judarna är precis lika onda och hänsynslösa som nazisterna var under Hitlers ledning. Tror ni att alla tyskar var onda och grymma? Självklart inte, de följde bara efter sin ledare som en stor rädd flock precis som amerikanerna och judarna.

Kan FN göra något? Trodde ni verkligen det? Nej, just det. Storebror USA lägger in sitt veto igen. Tror ni det gör någon skillnad att Barack Obama kommer att sitta vid makten snart? Nej. Han och hela regeringsstaben är ett gäng Israelälskare så det kan ni glömma. Vetorätten kommer att utnyttjas tills hela Palestina är utraderat. Det enda som fattas nu är att Iran får nog och ger sig in i spelet och då har vi ett nytt kärnvapenkrig på halsen. Då får Israelerna en underbar ursäkt att sänka kärnvapen över sitt favorithatobjekt Iran. Kommer USA att ge sig in i leken och börja bomba de också? Det kan ni ge er på. De fundamentala krafterna i USA kommer att vara för starka för Barack Obama att stå emot. Det enda vi kan hoppas på där är att finanskrisen får USA att backa ur, men när det gäller militära medel så verkar det alltid finnas något konto att ta hundratals miljarder ifrån.

Jag blev så ledsen och arg över det jag hört, sett och läst att jag kände mig tvungen att skriva ner min syn på saken. Och ni som vill kalla mig antisemit kan dra åt helvete ni med, för ni vet inte vad ni snackar om.

Om ni orkar skratta efter att ni läst detta så kolla på denna klassiker med Magnus Betner...

Inga kommentarer: