måndag 1 december 2008

Va fan... Mer musik som inte nådde ända fram

So many songs, so little time...

Det finns många låtar jag skulle vilja uppmärksamma men som inte riktigt får plats, och tid är ju inte det jag har mest av så jag lägger upp några låtar till från i år som är värda att lyssnas på. Sen får jag hålla mig till de 30 som är kvar.
Men vilket år det har varit, eller hur? En svart president i USA, bara det. Antony and The Jonsons sångare gick och gjorde dansmusik. Jag gjorde min första tatuering. Sen har ju inte allt varit en dans på rosor hela tiden, självklart inte, men det som varit med hela tiden är musiken, och Gud förståss.



Plantlife - Fool For U /zshare
från albumet Time Traveller (Rapster, 2008)



Cassius Play - Keep On Running /zshare
mp3a (Nike+, 2008)



Gonzales - Working Together /zshare
från albumet Soft Power (Arts & Crafts International, 2008)



Håkan Hellström - Zigenarliv Dreamin /zshare
från albumet Försent för Edelweiss (Dolores, 2008)



Fatboy - I Once Had You /zshare
från albumet In My Bones (Fat State, 2008)



Metronomy - Heartbreaker (Steven Fitzmaurice Radio Edit) /zshare
från tolvan Heartbreaker (Because, 2008)



First Floor Power - The Jacket (Karin Drejer Remix) / direct link
från singeln The Jacket (Crunchy Frog, 2008)

Inga kommentarer: