fredag 6 februari 2009

Hooked on Edits

Som ni vet vid det här laget så gillar jag ju edits av alla slag även om man kan tycka det blir lite uttjatat nuförtiden när alla ska göra edits, men vafan. Så länge det är bra så är jag nöjd. Den skivetikett som aldrig gör mig besciken när det gäller edits är Mindless Boogie (kolla in det fantastiska youtube-klippet med America på deras myspacesida). De tar ofta några av mina favoriter och gör till sina egna. Här kommer fyra låtar som jag alltid har gillat som blir fint editade av Skinny Joey, Lexx, Peter Visti och Social Disco Club. Det enda egentligen jag kan sakna här är Ozzys sång på Symptom of the Universe editen av Lexx, men det gör den inte dålig för det. Nä nu börjar jag svamla. Ladda ner och lyssna själva.



Warrior Disco (Skinny Joey Edit) /zshare
från Mindless 007 (2007)



Symptom of the Sea (Lexx Edit) /zshare
från Mindless 003 (2006)



Draggin My Heels (Social Disco Club Edit) /zshare
från Mindless 014 (2008)



Rain (Peter Visti Edit) /zshare
från Mindless 006 (2007)

Inga kommentarer: